Hallo Beauty,

De persconferentie van Rutte en De Jong afgelopen vrijdag drukte ons weer met de neus op de feiten. De corona-besmettingen stijgen weer, voor gedeeltes van het land is code rood afgegeven, we worden nadrukkelijk gevraagd om de hygiëne goed in acht te houden, de horeca moet eerder sluiten en er mogen maximaal 50 mensen bij het uitgaan bij elkaar komen.

Voor mij best wel schrikken, want de lockdown staat me nog vers in het geheugen, het was geen pretje. Gelukkig is mijn salon alweer een tijdje open na de lockdown. En zoals ik je al in eerdere nieuwsbrieven en op social media heb laten weten, heb ik er van mijn kant alles aan gedaan om alle richtlijnen van de RIVM en de ANBOS/ProVoet te volgen. Dit alles om voor jou en voor ons in de salon de gezondheid en veiligheid van iedereen zo veel mogelijk in acht te nemen.

Zo heb ik extra tijd gepland tussen klanten, om alles weer schoon te maken en de kans te verkleinen dat meerdere klanten elkaar in de salon tegen komen, staat er desinfectant bij binnenkomst, zijn er mondkapjes voor iedereen en dragen wij in de salon extra beschermingsmiddelen.

Dit alles kost natuurlijk extra geld. Niet alleen door de aanschaf van de beschermings- en schoonmaakmiddelen, maar ook doordat er minder klanten per dag komen, omdat er extra tijd tussen klanten is gepland.

De RIVM roept iedereen op om bij klachten je te laten testen op corona. Maar nu merk ik helaas de laatste tijd, dat klanten hun afspraak op het laatste moment afzeggen onder het mom van het hebben van corona-klachten. En vervolgens zie ik ze winkelen of iets gezelligs doen op hun social media. Je zult het met me eens zijn, dat dat op zijn minst toch merkwaardig is: je afmelden omdat je ziek bent, maar toch gezellig op stap gaan. Ook Rutte en De Jong gaven aan deze hunkering naar het normale leven best te begrijpen, maar dat we de ernst van corona wel moeten blijven inzien, het niet te onderschatten en te misbruiken.

Noodrem

Dus moet ik nu helaas aan de noodrem trekken, door de volgende maatregelen voor mijn salon te herhalen. Want al die maatregelen kosten mij heel veel geld. Lastminute kan ik deze lege plekken in mijn agenda niet meer invullen. Ik mis dus omzet, terwijl de kosten gewoon doorgaan. Klanten verwachten van mij, dat ik altijd voor ze klaar sta. Dan mag ik dat toch ook terug verwachten? Er is niets mis met de norm: afspraak is afspraak. Ik hoop echt op meer begrip en medewerking, zeker in deze tijd.

  1. Afmelding / Verplaatsen gemaakte afspraken kan alleen vanwege dringende redenen of bij werkelijk ziek zijn.
  2. Voor het verplaatsen van gemaakte afspraken verwijs ik verder naar mijn algemene voorwaarden. Die komen er in het kort op neer, dat als voor 48 uur voor de afspraak de afspraak verzet of afgezegd wordt, er geen kosten in rekening worden gebracht. Gebeurt dat tussen de 48 en 24 uur voor de afspraak, dan wordt de helft van de kosten van de afspraak in rekening gebracht. En gebeurt dat binnen 24 uur voor de afspraak, dan worden de volledige kosten van de afspraak in rekening gebracht.
  3. Bij zelf geplande afspraken via de site vriendelijk doch dringend verzoek om je aan die afspraak te houden.
  4. Komt iemand voor het eerst in mijn salon, dan zal een aanbetaling van 50% van de behandelingskosten vooraf gevraagd worden.
  5. Zo lang de corona-maatregelen er zijn, verzoeken wij de klant om zelf 2 grotere schone handdoekken mee te nemen voor tijdens de behandeling.

Vanzelfsprekend blijven mijn diensten op hetzelfde hoge niveau als voorheen. Ik blijf je met plezier welkom heten in mijn salon om je te verzorgen, te laten ontspannen en genieten.

Nieuwtjes

Dan heb ik nog een paar nieuwtjes, die ik graag met jullie wil delen.

Binnenkort komt er bij mijn salon een zogenaamde ‘afhaalkast’. Ik heb gemerkt dat daar behoefte aan is. Niet iedereen is in staat om tijdens winkelopeningstijden nieuwe producten af te halen. Met de afhaalkast kun je dus zelf bepalen wanneer je jouw producten ophaalt. Hoe werkt het? Je geeft via de mail jouw bestelling door. Ik stuur je een tikkie. Jij betaalt. Daarna krijg je van mij een appje met een code en wanneer je jouw bestelling uit de afhaalkast kunt ophalen. Handig toch?

Jarenlang heb ik een telefonisch spreekuur gehad tussen 12.00 en 13.00 uur op doordeweekse dagen. Ik plande die tijd vrij voor telefonische vragen. De tijden zijn veranderd. Er wordt niet of nauwelijks meer gebeld met vragen. Dus heb ik besloten dit telefonische spreekuur af te schaffen. Heb je toch een vraag, dan kun je me bereiken per mail (info@bbcd.nl) of spreek telefonisch een bericht in op 0172-579575 of stuur me een appje op 06-50262210. Ik neem daarna contact met je op.

Duo-behandelingen zijn gezellig: samen met je moeder, vriendin of partner heerlijk genieten van een ontspannende behandeling. Door de corona-maatregelen konden we die niet meer samen in één ruimte verzorgen, tenzij je uit één huishouding komt. Door personele inkrimping kan ik voorlopig alleen duo’s verzorgen als men uit één huishouding komt en dit duo zal dan samen door mij alleen behandeld worden. Natuurlijk krijgt ieder wel op zijn of haar huid afgestemde producten.

Advies 
Dan nog een advies. De zomer is al weer bijna voorbij. En wat een prachtige zomer hebben we gehad met veel zon en warmte. Het nieuwe seizoen de herfst staat weer voor de deur. Dat betekent meer kou en de kachel die in huis weer vaker aangaat. Jouw huid heeft dan een andere verzorging nodig. Het is daarom verstandig om bij jouw volgende afspraak eerst een huidmeting bij te boeken. Ik kijk dan naar de vocht- en voedingsbehoefte van jouw huid nu. We kunnen daar de behandeling en producten dan ook weer op afstemmen. Zodat je het volgende seizoen weer verzorgd doorkomt.

Actie

Tot slot nog een leuke actie: Party Ready. De feestdagen lijken nog ver weg, maar staan sneller voor de deur dan je denkt. Want wie wil er nu niet klaar voor een feestje de feestdagen in? Het arrangement bestaat uit 3 huidverbeterende behandelingen, elk met een tussenpoos van 1 tot 2 weken, de 4e krijg je gratis. De eerste is een microdermabrasie-behandeling van 60 minuten, de tweede behandeling is de hannah Intense Treatment van 90 minuten en de derde behandeling is de Meta Therapy van Dermatude voor het gezicht van 60 minuten. De vierde gratis behandeling vindt dan plaats tussen 29 december en 9 januari en is een refresher-behandeling. Alle behandelingen zijn gericht op huidverbetering, vermindering van rimpels en een frisse uitstraling. En dat voor € 345,-. Wacht niet te lang met boeken, want ik merk nu al in mijn agenda, dat klanten tot en met het eind van het jaar hun afspraken al plannen. Neem daarom contact met me op via 0172-579575 en spreek naam en telefoonnummer is, of per mail naar info@bbcd.nl of via Whatsapp naar 06-50262210.

 

Blijf gezond en ik hoop je weer gauw te mogen begroeten in mijn salon.

Met beauty groet,
Daniëlle

Saskia

hannah_logo
dermatude-2
alcina_logo
senzologo
medex_logo